Aktualności

Informacja na temat pracy szkoły !

Drodzy Rodzice, Kursanci

Piszemy do Państwa maila z bieżącymi
informacjami oraz odpowiedziami na pytania, które prawdopodobnie Państwa
nurtują w tym specyficznym okresie.

1. Co z zajęciami, które w okresie  od 12.03 nie odbyły się?

WSZYSTKIE zajęcia, które z wiadomego
powodu nie mogły się odbyć, ZOSTANĄ ODROBIONE. Mamy w kalendarzu szkolnym mały
zapas czasowy. Dodatkowo lektorzy dysponują kilkoma wolnymi terminami na
odrobienie, na pewno uda się zorganizować odrabianie tak, aby wszystkim
pasowało.

2. Co, jeśli sytuacja z zamknięciem szkół
przedłuży się?

  • Obecnie
    cały zespół szkoły Progress pracuje nad rozwiązaniem. Tymczasowo, ze
    względu na regulacje rządu i w trosce o publiczne dobro, nie możemy prowadzić
    zajęć w szkołach, jednak technologia pozwala na prowadzenie lekcji zdalnie. Lekcje
    online są już od jakiegoś czasu prowadzone w szkołach na całym świecie i wiemy,
    że świetnie to działa. Uczniowie realizują program kursów, mają kontakt z
    angielskim i swoimi lektorami.
  • Jestem
    pewna, że zadziała to również w naszej szkole. Już dziś testujemy
    opcję przeprowadzenia lekcji on-line. Traktujemy takie lekcje online jako
    tymczasowe, ale w pełni skuteczne zajęcia. Nauczyciel musi je przygotować,
    szkoła działa w pełnym wymiarze. Tylko chwilowo w przestrzeni online. W tej
    sytuacji nasze wzajemne zobowiązania pozostają takie, jak dotychczas.

W
najbliższych dniach będzie się z Państwem kontaktował lektor prowadzący zajęcia
z Państwa dziećmi lub bezpośrednio z dorosłymi kursantami. Do kontaktu
potrzebny będzie what’s up (https://www.whatsapp.com/?lang=pl).
Prosimy o zainstalowanie aplikacji na telefon Rodzica lub kursanta. Będziemy
pracować na dwóch komunikatorach:

https://zoom.us/
https://www.webex.com/

Szczegółowe informacje oraz manual
dołączenia na zajęcia zostanie Państwu przekazany przez lektora. Lektor ustali z grupą termin lekcji
online.

3. Co z opłatami?

  • przypominam,
    że płacicie Państwo za cały kurs w ustalonych w umowie ratach, nie za
    ilość zajęć w danym miesiącu.
  • proszę
    o upewnienie się, czy bieżąca rata została wpłacona. Jeśli nie,
    proszę o uregulowanie płatności przelewem na konto 35 1020 3668 0000 5602 0405 2676 z
    opisem: imię i nazwisko kursanta.
  • Żadne
    z zajęć nie przepadnie. Ilość zajęć w roku szkolnym jest jasno określona i
    zrobimy wszystko, aby zaplanowane lekcje się odbyły do wakacji.

Sytuacja jest
dla nas wszystkich trudna i nietypowa. Mamy na uwadze dobro kursantów, którzy w
pierwszym odruchu cieszą się z braku obowiązków, jednak potrzebują swojej
rutyny, namiastki normalności, w tym dostępu do edukacji. Robimy wszystko, aby
im to zapewnić. Liczę na Państwa wyrozumiałość i cierpliwość. Zapewniam kontakt
mailowy i telefoniczny, w razie jakichkolwiek pytań. Jestem również w mediach
społecznościowych https://www.facebook.com/progressbrzeg/
(skontaktuj się z nami)
lub brzeg@progress-edu.pl. Będziemy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku.

Mimo wszystko
jestem spokojna, że sytuacja ta jest chwilowa i szybko z niej
wyjdziemy. Miejmy nadzieję, że epidemia wkrótce się skończy i będziemy
mogli szybko znowu spotkać się osobiście.

Cały zespół szkoły Progress
liczy  na Państwa współpracę.

Życzę
Państwu zdrowia i spokoju.